Ažurirane teme   ·    Nove poruke   ·    članovi   ·    Pravila foruma   ·    Traži   ·    RSS
Forum moderator: smin, borivoje, nolte, Dilber  
Forum »    TV I RADIO » Internet radio i TV » Kako ste zadovoljni sa vašim IPTV-om? (Jesam li zadovoljan sa uslugom mojeg IPTV-a?)
Kako ste zadovoljni sa vašim IPTV-om?
mirzakralj2007Datum: Četvrtak, 24.11.2016, 01:35 | Poruka broj: # 1

Poruka: 42
Status:

Pozdrav svima!
Htio sam da otvorim novu temu u kojoj bi svi forumaši imali priliku da napišu nešto o svojim iskustvima sa IPTV-om i da preporuče dobre servise ili nas upozore da obratimo pažnju na pojedince.
lumibiDatum: Nedjelja, 27.11.2016, 00:13 | Poruka broj: # 21

Poruka: 55
Status:

Daj napisi poveke info za Balkaniyum...
lebelDatum: Nedjelja, 27.11.2016, 00:43 | Poruka broj: # 22

Poruka: 10
Status:

Koristim Next-Gen IPTV vec 11 mjeseci

Ponuda programa odlicna
Servis je za desetke
Cjena odlicna
Kao korisnik IPTV servisa koji se krece na nekoj granici moras shvatiti i drugu stranu
a i najbitnije je da mi svi znamo kakav je nas narod i ko nas moze zadovoljit ??
makinet200Datum: Nedjelja, 27.11.2016, 01:45 | Poruka broj: # 23

Poruka: 3
Status:

moram da se ukljucim u temu
i ja sam korisnik iptv televizije i mogiu da vam kazem da u principu svi se oni trude da ponude dobru uslugu, medjutim to uvek ne zavisi samo od njih nego i od nasih internet provajdera. cesto i oni imaju problem sa davanjem usluge pa umesto 30mb/sek(harakiram) oni ti puste 10 pa kad se javis oni ti kazu mi isporucujemo toliko a koliko dobijate ne zavisi od nas nego od vasih instalacija u zgradi ili bla bla nadju neki izgovor. drugi problem je sto kuci svi su ukljuceni i na telefone i na lap topove i ostale uredzaje i normalno je da kanali stekaju, treci problem je sto povremeno treba da resetiramo ruter koji radi24/7 pa pocne da zeza, a zadnje sto sam saznao od jednog tehnicara koji radi za internet provajdera, rekao mi da u ruteru postoji neko podesavanje u postavkama da na odredjen period na primer 60 minuta ruter ima komunikaciju sa njihovim serverom i tad nastaju problemi i sad ako neko zna to moze da promeni na 24 sata ali 95 % mi koji koristimo to pojma nemamo.
i poslednje ali veoma bitno je i gde su serveri od kojih dobijamo uslugu, jel i oni rade sa manjim budjetima i nemoze da zakupe servere u svakoj drzavi, tako da sve ukupno dolazi do manjih problema u gledanje iptv televizije. i samo da napomenem ovo mi je 7 godina kako gledam iptv prvo sam bio na net tv pa na gss media a sad sam na iptv net, sta mislite kako su radili na pocetak ova dva velika iptv provajdera`, morao sam svaki dan da se javljam po 5 puta, a i sad i oni imaju ponekad problema. toliko od mene pozzzz
bukacDatum: Nedjelja, 27.11.2016, 12:19 | Poruka broj: # 24

Poruka: 40
Status:

Quote makinet200 ()
moram da se ukljucim u temu


Ma da,jeste...pa technika je napredovala i ne mogu da shvatim da se ljudi jos uvek vade na te stare fore...pa nemamo vise internet od nekoliko Kb/s gde si jedan mp3 od 5 MB skidao po ceo dan.To sto pricas za ruter nema veze sa vezom.Ruter samo proverava da li postoji update i nista vise.Znas i sam da update ne dolazi svaki dan vec u nekoliko meseci se pojavi update.Ruter proveri da li ima update i ako nema update,to je to(kao i svaki obican program koji radi update u pozadini) i to ne moze biti razlog zasto koci slika ili nesto slicno.E sad,druga je stvar kakav intenet neko ima...Neko ima slabiji internet(ali za IPTV bi trebalo svi da funkcionisu bez problema sa 4-8Mbits) a neko jako dobar.Naravno,prodavci usluga nikad nece prvo krenuti od sebe vec naravno uvek od korisnika usluga(los ti internet,pogledaj ovo,pogledaj ono).Tako da citam nekoliko kometara predhodnih ovde i tacno se primecuje da ovde pise ili neki sam vlasnik usluga(pod drugim nikom) ili neki prijatelj samog vlasnika...smesno
A sad nesto o uslugama koje sam probao:
Next-Gen sam koristio nekoliko meseci i odustao.Dobra stvar je sto je.ja mislim,najjeftiniji od svih ali kvalitet usluge-onako.Nije ono sto ja trazim.Support usluga je ok.Prekinuo sam saradnju najvise sto mu nemacki kanali nikad nisu isti i menjaju se u nekoliko minuta.Sky select npr. nikad nisam mogao da odgledam ni jedan film do kraja.Pocne lepo film i nakon 5-20 minuta se promeni kanal i sasvim nesto drugo.Pored toga,seckanja je bilo mnogo na nekim kanalima.Ponekad neki kanali nisu radili uopste(nemacki) a to je ono sto najvise gledam.Na sportskim kanalima se po nekad seckalo ali da kazem da je bolje nego na nemackim kanalima.Sto se seckanja tice,probao na Smart TV,Vu+duo2 i na VLC player=isto.Da odmah skratim za eventualni komentar-brzina mi je 250Mbits tako da nije od interneta.Druga stvar je sto znam da on(a ni svi ostali vlasnici usluga) nije vlasnik vec reseller TürkIPTV-a i za svaki ''kvar'' ne moze uraditi nista vec samo preneti dalje pravom vlasniku i cekati da on to odkloni.Moja ocena: 3 *
Probao sam i sve ostale ponude ovde ali kod svih je isto...Kod nekog je pocelo seckanje nakon par minuta,negde nema pola kanala(ne rade) i to sve u prvih nekoliko minuta testa.Bitka iptv ima po meni najbolju listu kanala ali nazalost dosta kanala ne radi i secka.Mirobec ima mozda najstabilniji server ali i kod njega koci ponekad i poneki kanali ne rade ili promesani.Sve u svemu,svodi se na jednom da izgleda su svi reselleri istog(ili mozda 2) vlasnika(jer uglavnom isti problemi kod skoro svih usluga).Jedino je razlika ko koliko para odvoji za server i kvalitet usluge.Jedino jos ARTiptv nisam probao mada mi je reseller obecao na pp i jos uvek cekam liniju.
Moja ocena: 3-4 *

Poruku uredio bukac - Nedjelja, 27.11.2016, 12:30
bukacDatum: Nedjelja, 27.11.2016, 13:18 | Poruka broj: # 25

Poruka: 40
Status:

Quote mirobec ()
Bukac ja postujem od svakoga sugestije i zalbe.Ali neznam kad si posljednji puta pratijo listu od nas,zato pogledaj iams listu na forumu.Ja nisam nici reseler ja sam medju prvima kreno sa iptv,medju prvima sam dijelijo liste ovde od samoga pocetka da znam svima do znanja da ja ne zelim nikoga tjerati ,moliti itd..Sto se tice kupaca kod njih je jedini pproblem novac vecina njih nece zato sto je kod mene skuplje nego kod drugi mozda je to razlog.Ovde nisam dao linie besplatno ne ,da bi se reklamiro ovo je vise iz zezanja

Da napomenm ja sam mnogima dao ,mozda sam i jedni koji dijeli besplatne liste ljudima iz ex yu, onim ljudima koji nisu u mugucnosti da palte.


Probao sam pocetkom meseca,ja mislim,listu od tebe.Znam da si ''malo'' skuplji ali mislim da je zato najstabilniji server od svih ostalih mada i kod tebe koci ponekad(i neki kanali ne rade(u nekom periodu)).Ne mora niko ovo ovde da uzme zadravo za gotovo...to je samo moja ocena i misljenje i nije upuceno protiv nikog od vlasnika,da se razumemo.Sto se tebe tice mirobec,mozda kad bi spustio ''malo'' cenu,mozda bi dobio i vise korisnika.Znas kako je kod nasih ljudi,sve je super- lista kanala,kvalitet slike ali na kraju kad se procita cena,onda ljudi samo udahnu i okrenu glavu.
Quote mirobec ()
Da napomenm ja sam mnogima dao ,mozda sam i jedni koji dijeli besplatne liste ljudima iz ex yu, onim ljudima koji nisu u mugucnosti da palte.


respect wink
MilasinDatum: Nedjelja, 27.11.2016, 14:04 | Poruka broj: # 26

Poruka: 10
Status:

DNSLink, imas poruku
dj0leDatum: Nedjelja, 27.11.2016, 16:55 | Poruka broj: # 27

Poruka: 15
Status:

Moze li mi neko od vas ponudjaca reci zasto kod svih vas (na skoro svim listama) danima unazad CineSelect+ 1, 2, 4, 5, 6 ne rade, a na CineSelect 3 je Boom Movie kanal??? Znate i sami kod koga je sve slucaj.
Mislim da znam odogovor, ali bih voleo da ga cujem od nekog od vas.
Pozdrav!
dj0leDatum: Nedjelja, 27.11.2016, 17:04 | Poruka broj: # 28

Poruka: 15
Status:

mirobec, hvala.
Pozdrav
bukacDatum: Nedjelja, 27.11.2016, 17:21 | Poruka broj: # 29

Poruka: 40
Status:

Quote mirobec ()
Ja sma ovde pustijo ljudima obicnim da gledaju i testiraju kanale,ali kako ces ti biti dobar kad neki drugi to iskoristavaju navescu sve ove neke koji sebe uzdizu i fale da,ako su toliko jaki ne uzimaju kanale iz ove liste ako hin treba neka s ejavi ja cu njima prodati a ne uzimati 20 kanala neki uzimaju 5 itd... onda naravno da se mogu davati kanali za 30 eura po godinu kad cekas da nekoga lista ispadne na forumu da je ukradena ili neka razmjena koja nista ne valja.zakupis server u fr za 50e nabacas 2000 kanala svakavi, i udri Meho

Obracam se nekima ovde koji imaju svoje Iptv platforme ako ne ugase kanale koje sam iskljucivo dodijelijo ljudima obicnim ona ovome forumu,da gledaju.Slikacu sve koje uzeo kanale danas u ubacijo u svoj panel i objavicu ovde.Toliko Pozzz


Mirobec,zato listu samo na PP ili e-amil..nista javno jer uvek se nadju ''pametni'' ljudi ^^
PS: mozes i na block IP adresu i nemas brige

Poruku uredio bukac - Nedjelja, 27.11.2016, 17:25
DNSLinkDatum: Nedjelja, 27.11.2016, 17:50 | Poruka broj: # 30

Poruka: 25
Status:

Kod mene ne ide Boom umesto Cineplus, ide samo Boom, ali znam gde ide biggrin , dok Cineplus kanali nije tacno da su iskljuceni, oni rade.
Pozdrav

Poruku uredio DNSLink - Nedjelja, 27.11.2016, 17:55
nextgenDatum: Nedjelja, 27.11.2016, 22:30 | Poruka broj: # 31

Poruka: 82
Status:

Quote makinet200 ()
moram da se ukljucim u temu


makinet, nisam htio sve citirati, ali sa većinom napisanoga se slažem. Puno je problema sa korisničke strane kojih oni nisu ni svjesni, jer ne znaju princip rada i tehnologiju IPTV-ja. Međutim, uvijek je najlakše okriviti davatelja usluge, jer "ja sam potpisao 10 Mbps Internet i ja imam takav net"

Quote bukac ()
Next-Gen sam koristio nekoliko meseci i odustao.Dobra stvar je sto je.ja mislim,najjeftiniji od svih ali kvalitet usluge-onako.Nije ono sto ja trazim.Support usluga je ok.Prekinuo sam saradnju najvise sto mu nemacki kanali nikad nisu isti i menjaju se u nekoliko minuta.Sky select npr. nikad nisam mogao da odgledam ni jedan film do kraja.Pocne lepo film i nakon 5-20 minuta se promeni kanal i sasvim nesto drugo.


Prva greška. Nisam najjeftiniji, ima i puno jeftinijih wink
Drugo, slažem se sa ovim sa Sky Select i to priznajem da od početka imamo problema sa tim kanalima. Najveći problem kod Sky Select je što njih ima od 1-8, zatim ima ih različitih (njemački,autrijski....) i što ni jedan nema logo po kojem bih mogao prepoznati koji je to točno kanal. Znači ja mogu staviti npr. Sky Select 1 (kako mi piše), ali ja ne znam da li je to stvarno jedinica ili četvorka i da li je njemački, austrijski.... I zato se to događa.
To priznajem i iskreno, za sada ne znam kako to riješiti osim da nađem jednu osobu koja može prepoznati svaki film po par scena i koja će 24/7 pratiti neki njihov EPG da mi javi da li je Sky Select 3 Njemački stvarno Sky Select 3 Njemački ili je možda Sky Select 5 Austrijski pa da znam koji staviti.

Quote bukac ()
Druga stvar je sto znam da on(a ni svi ostali vlasnici usluga) nije vlasnik vec reseller TürkIPTV-a i za svaki ''kvar'' ne moze uraditi nista vec samo preneti dalje pravom vlasniku i cekati da on to odkloni.


Ovdje definitivno moram reagirati.
Svi koji prate ovaj forum i koji su čitali moje postove znaju da se uvijek trudim odgovarati kulturno, pristojno i argumentirano. Pa i na one postove koji mi ne odgovaraju. Ali ovdje moram reći da stvarno sereš i da nemaš pojma.
Prvo, prvi puta čujem za TürkIPTV, a ne da sam njihov reseller.
Drugo, ove tvoje gluposti "i za svaki ''kvar'' ne moze uraditi nista vec samo preneti dalje pravom vlasniku i cekati da on to odkloni" opet moram reći da neargumentirano sereš.
Ne želim uopće ulaziti u "vlasničke strukture" servera i kanala (jer nije ni mjesto ni vrijeme rasprave o tome), ali kako ti znaš tko je vlasnik, a tko reseller koje liste?
A da bacimo opkladu? Nađi mi neki kanal (neki sporedni, ne glavni, da ne oštećujemo korisnike koji trenutno gledaju) i javi mi na Skype (jer tamo prvo dobijem) da ga promijenim u neki drugi. Pa da vidimo za koliko će biti promijenjen. (Ne moraš mi sada javiti, javi kad god tebi odgovara). Da vidimo da li ja moram "čekati" da PRAVI vlasnik otkloni ili mogu i ja.

Prema tome, uz sve dužno poštovanje, svaku argumentiranu kritiku prihvatam i poštujem, ali kad netko sere, onda moram reći da sere.


e-mail: nextgen.iptv@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/NextGenFanpage/
Web: http://www.nextgen-iptv.com/
nextgenDatum: Nedjelja, 27.11.2016, 22:34 | Poruka broj: # 32

Poruka: 82
Status:

Quote mirobec ()
neka s ejavi ja cu njima prodati a ne uzimati 20 kanala neki uzimaju 5 itd


Mirobec, ako streamaš svoje kanale (znači ako imaš svoje, a ne neke razmjene ili shareane liste) i ako si voljan prodati neke kanale, javi mi se na mail iz potpisa, pa možda možemo nešto dogovoriti.
Kvalitetne kanale sam uvijek spreman kupiti. Ali naglasak na kvalitetne. Šrota ima po cijelom netu.


e-mail: nextgen.iptv@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/NextGenFanpage/
Web: http://www.nextgen-iptv.com/
bukacDatum: Nedjelja, 27.11.2016, 22:55 | Poruka broj: # 33

Poruka: 40
Status:

Quote nextgen ()
Ovdje definitivno moram reagirati.
Svi koji prate ovaj forum i koji su čitali moje postove znaju da se uvijek trudim odgovarati kulturno, pristojno i argumentirano. Pa i na one postove koji mi ne odgovaraju. Ali ovdje moram reći da stvarno sereš i da nemaš pojma.
Prvo, prvi puta čujem za TürkIPTV, a ne da sam njihov reseller.
Drugo, ove tvoje gluposti "i za svaki ''kvar'' ne moze uraditi nista vec samo preneti dalje pravom vlasniku i cekati da on to odkloni" opet moram reći da neargumentirano sereš.
Ne želim uopće ulaziti u "vlasničke strukture" servera i kanala (jer nije ni mjesto ni vrijeme rasprave o tome), ali kako ti znaš tko je vlasnik, a tko reseller koje liste?
A da bacimo opkladu? Nađi mi neki kanal (neki sporedni, ne glavni, da ne oštećujemo korisnike koji trenutno gledaju) i javi mi na Skype (jer tamo prvo dobijem) da ga promijenim u neki drugi. Pa da vidimo za koliko će biti promijenjen. (Ne moraš mi sada javiti, javi kad god tebi odgovara). Da vidimo da li ja moram "čekati" da PRAVI vlasnik otkloni ili mogu i ja.

Prema tome, uz sve dužno poštovanje, svaku argumentiranu kritiku prihvatam i poštujem, ali kad netko sere, onda moram reći da sere.

Next-Gen,kao prvo moras nauciti kako da se ponasas jer kao prvo nije kulturno ovde pisati uvrede jer ja tebe ni jednom nisam uvredio..kao drugo to sto sam napisao za Türkiptv to stojim jer mi se nekoliko puta prekinio program i pojavio se Logo TürkIPTV-a(60-tak sekundi) sve dok nije poceo ponovo program..Ne znam sta ces sad izmisliti kao izgovor,jedino ako si reseller i ne znas da na kraju sve to dolazi od Türkiptv-a.I na kraju,preporucio bih ti da obratis paznju na nacin reagovanja jer ti ne dolikuje..prvo to pokazuje tvoju kucnu kulturu a drugo los ugled kao vlasnika usluge.
Usput,postoji poseban deo gde mozes da se reklamiras,a ovde je deo gde korisnici daju utiske o kvalitetu usluga.

Poruku uredio bukac - Nedjelja, 27.11.2016, 22:55
nextgenDatum: Nedjelja, 27.11.2016, 23:37 | Poruka broj: # 34

Poruka: 82
Status:

Quote bukac ()
Next-Gen,kao prvo moras nauciti kako da se ponasas jer kao prvo nije kulturno ovde pisati uvrede jer ja tebe ni jednom nisam uvredio..kao drugo to sto sam napisao za Türkiptv to stojim jer mi se nekoliko puta prekinio program i pojavio se Logo TürkIPTV-a(60-tak sekundi) sve dok nije poceo ponovo program..Ne znam sta ces sad izmisliti kao izgovor,jedino ako si reseller i ne znas da na kraju sve to dolazi od Türkiptv-a.I na kraju,preporucio bih ti da obratis paznju na nacin reagovanja jer ti ne dolikuje..prvo to pokazuje tvoju kucnu kulturu a drugo los ugled kao vlasnika usluge.


Dakle, prije nego sam kliknuo "Post reply" pročitao sam nekoliko puta sve sto si ti napisao i što sam ja odgovorio i stojim iza svake riječi.
Trudio sam se biti kulturan i pristojan. Onaj dio koji si argumentirano naveo sam argumentirano i prihvatio (čak sam i priznao problem sa naše strane i nisam svaljivao na "loše routere" i "loš internet" korisnika).

Onaj dio gdje si paušalno, pa čak i malo bezobrazno, iznosio neke svoje "činjenice" sam odgovorio na isti način.
A konkretno, što se Türkiptv tiče, kao argument navodiš da ti se nekoliko puta prekinio program i pojavio se Logo TürkIPTV-a. To je po tebi dokaz da sam ja "samo reseller" TürkIPTV-a???
Iskreno, nikad nisam vidio taj logo, niti mi se ikad pojavio, ali dopuštam da si u pravu i da se nekad pojavio. Što to znači? Da taj kanal dolazi od TürkIPTV-a? Lako moguće. Većinu kanala ne znam odakle dolaze, ni tko ih streama (onaj tko kaže da sam streama sve svoje kanale laže). Bitno mi je da su kanali stabilni i da korisnicima ne štekaju. Ako kanal šteka, tražim drugi stream.

O mojoj kućnoj kulturi mogu pričati oni koji me lično poznaju, a o mom ugledu kao "vlasniku usluge" (čekaj, jesam li reseller ili vlasnik, hajde odluči se?) mogu govoriti moji korisnici.

Quote bukac ()
Usput,postoji poseban deo gde mozes da se reklamiras,a ovde je deo gde korisnici daju utiske o kvalitetu usluga.


Gdje si ti vidio ikakvu reklamu ????
Molim administratore da se izjasne po pitanju ovoga.
Da li je ovo samo dio gdje korisnici mogu (kako god žele) "komentirati" usluge koje korisne ili i davatelji usluga imaju pravo odgovoriti.

Ako je ovo samo dio isključivo za korisnike gdje se može pljuvati tko koga želi, a prozvani se ne smiju javiti onda se izvinjavam, neću se više javljati i molim da se obrišu svi moji postovi. Ja mislim da, do sada, od mojih 50 postova ni jedan nije bio ni nekulturan ni bezobrazan i da je svaki bio argumentiran.


e-mail: nextgen.iptv@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/NextGenFanpage/
Web: http://www.nextgen-iptv.com/
bukacDatum: Ponedjeljak, 28.11.2016, 00:04 | Poruka broj: # 35

Poruka: 40
Status:

Quote nextgen ()
Quote bukac ()



Pogresno si me razumeo...Ne mislim da si ti reseller direktno od Türkiptv-a vec da si reseller ali stream koji dolazi na kraju je od Türkiptv-a...ti si mozda reseller od ''Janka,a on od Marka'' i tako u krug i na kraju prvi reseller dolazi od Türkiptv-a.Pojavljuje se Logo preko celog ekrana i pise da ce stream poceti za 60 sekundi.
Nema potrebe ulaziti u glupe debate sad ''da li sam vlasnik ili reseller'',bla,bla...kad nesto prodajes,ti si vlasnik a sad tu postoje dodatno da li je roba tvoja ili si prepodavac(reseller) i zato nema potrebe na tim glupostima ^^
Napisao sam da imas straniju za reklamiranje,jer je ovaj deo gde ljudi daju svoje utiske za usluge koje su isprobali.Pa sta sad ti zelis da ovde niko ne sme nista napisati nista lose o usluzi ako nije bio zadovoljan.Ostavi ljudima da ovde napisu svoje utiske a ti si onda otvori novu temu ako nisi zadovoljan pa se tamo zali koliko hoces,mozes i da vredjas sve mi jedno.Ako nisi sposoban podneti kritike,onda ovo nije za tebe.
nextgenDatum: Ponedjeljak, 28.11.2016, 00:46 | Poruka broj: # 36

Poruka: 82
Status:

Quote bukac ()
Napisao sam da imas straniju za reklamiranje,jer je ovaj deo gde ljudi daju svoje utiske za usluge koje su isprobali.Pa sta sad ti zelis da ovde niko ne sme nista napisati nista lose o usluzi ako nije bio zadovoljan.Ostavi ljudima da ovde napisu svoje utiske a ti si onda otvori novu temu ako nisi zadovoljan pa se tamo zali koliko hoces,mozes i da vredjas sve mi jedno.Ako nisi sposoban podneti kritike,onda ovo nije za tebe.


Ja bih se samo još na ovo osvrnuo, pa mislim da nema više potrebe uvlačiti se u daljnje rasprave.
Prvo, ja nisam nikoga vrijeđao. Ako sam rekao (sa oproštenjem) da sereš, onda je to bila reakcija na tvoje tvrdnje za koje smatram da su takve, a nije bio napad Ad hominem. Žao mi je što si to tako shvatio.

Znači po tvom stavu, ovdje se smije samo kritizirati usluga (bez obzira na argumente), a ne smije se obrazlagati ili (ne daj Bože) braniti druga strana? Ako je ovo sekcija gdje samo korisnici smiju pisati, onda, još jednom ponavljam, molim moderatore da to naglase, da mi obrišu postove pa se neću više javljati. Neće biti ni prvi ni zadnji forum koji sam radi toga napustio.
Ali mislim da takav stav, za koji se ti zalažeš, ne pomaže osnovnoj temi, a to je rasprava (naglasak na: rasprava) o usluzi IPTV-ja. Ali, kao i svaki puta, dopuštam da griješim.

Mislim, bez lažne skromnosti, da ako netko prihvata argumentiranu (naglasak na: argumentiranu) kritiku, onda sam to ja što sam puno puta i dokazao. Ali ovo što si ti naveo u prvom postu (pročitaj ga još jednom ako ne razumiješ zbog čega sam reagirao), nije bila nikakva kritika nego omalovažavanje i tvrdnje za koje nemaš nikakvih osnova.


e-mail: nextgen.iptv@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/NextGenFanpage/
Web: http://www.nextgen-iptv.com/
bukacDatum: Ponedjeljak, 28.11.2016, 00:50 | Poruka broj: # 37

Poruka: 40
Status:

Usput,sad tek primetio u postu,Sky je samo nemacki..ne postoji austrijski SKY..cisto informativno
nextgenDatum: Ponedjeljak, 28.11.2016, 01:02 | Poruka broj: # 38

Poruka: 82
Status:

Quote bukac ()
Usput,sad tek primetio u postu,Sky je samo nemacki..ne postoji austrijski SKY..cisto informativno


Misliš na Sky Select?
Moguće, ne znam jer jai njemački nisamo baš "na ti".
Mene je jako nerviralo što ne mogu znati koji je koji i malo sam čačkao po netu tražeći EPG od Sky Select (da vidim koji od streamova mi je najtočniji da njega koristim) i mislim da sam naletio na 2-3 stranice koje su imale potpuno različit trenutni EPG zs Sky Selecte. Mislim da je jedna od njih bila na at domeni, pa sam možda zbog toga zaključio.

Ali tu puštam da si skroz u pravu jer Sky Select mi je misterija (i proklinjem dan kad sam ga uopće stavio na listu smile )


e-mail: nextgen.iptv@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/NextGenFanpage/
Web: http://www.nextgen-iptv.com/
mirzakralj2007Datum: Ponedjeljak, 28.11.2016, 20:09 | Poruka broj: # 39

Poruka: 42
Status:

Pozdrav svima!

Kada sam otvarao ovu temu, želja mi je bila da što više korisnika IPTV-a se jave i podijele sa svima nama ovdje svoja iskustva sa raznim servisima.
Naravno da je normalno da oni o kojima mi komentarišemo dobiju priliku na repliku i kažu nešto u svoju odbranu, jer stvarno nije uvijek problem do njih.
Next-gen je do sada bio veoma učtiv i mene je takođe iznenadio svojim obraćanjem prema bukcu ovdje!
Ali nekada u nama počnu da ključaju emocije i to je jače od nas, pa se tako i odreagira.
Zaboravimo to i nastavimo komentirati ko šta nudi, kakva je kvaliteta i da li bi mi nešto od onoga što koristimo ili smo koristili preporučili drugima.

Za kvalitetu slike od bitkananeretvi imam trenutno samo riječi hvale.
Sinoć serija "Ubice mog oca", koja je veoma popularna, preko RTS HD nijedan jedini put nije prekinulo!
Ali čovjek je takav i traži uvijek bolje. Šta da se radi?
nextgenDatum: Ponedjeljak, 28.11.2016, 20:53 | Poruka broj: # 40

Poruka: 82
Status:

Evo, ovim putem se želim i javno izviniti kolegi bukcu na mojoj reakciji.
Njegova tvrdnja da on "ZNA da sam ja reseller TürkIPTV-a" me izbacila iz takta, ali svejedno sam mogao bolje odreagirati.


e-mail: nextgen.iptv@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/NextGenFanpage/
Web: http://www.nextgen-iptv.com/

Poruku uredio nextgen - Ponedjeljak, 28.11.2016, 20:57
Forum »    TV I RADIO » Internet radio i TV » Kako ste zadovoljni sa vašim IPTV-om? (Jesam li zadovoljan sa uslugom mojeg IPTV-a?)
Search:
Top 30 Forumasa